Odak Beton olarak, kalite ve güvenle özdeşleşmiş markamızın en büyük değerinin müşterilerimiz olduğuna inanıyoruz. Müşterilerimizin, her zaman en iyi ürün ve hizmeti hak ettiğini düşünüyor ve onların memnuniyetini en önemli önceliğimiz olarak görüyoruz. Bu doğrultuda, tüm müşterilerimize kendilerini özel hissettirecek bir müşteri memnuniyeti sağlamak başlıca hedefimizdir.
Müşterilerimize sunduğumuz hizmetlerin zamanında gerçekleşeceği, hizmet süresi ve gerekli teknik detaylar hakkında net ve şeffaf bilgi veririz. Müşterilerimizin ihtiyaçlarını önceden tespit eder, bu ihtiyaçlara göre hizmetlerimizi planlarız.
Müşterilerimizin her türlü öneri, şikayet ve geri bildirimlerini dinleriz. Müşterilerimize düzenli olarak ulaşır, memnuniyetlerini ve önerilerini dinler, hizmet kalitemizi sürekli iyileştirmek için çalışırız.
Müşterilerimizin işlerini kolaylaştırmak ve onlara en kaliteli hizmeti sunabilmek için gerekli planlamaları yaparız. Çalışma şartlarının zorluklarını göz önünde bulundurarak, onların işlerini hızlandırmak adına çözümler üretiriz.
Müşterilerimizden gelen şikayetleri tarafsız ve adil bir şekilde kaydeder, bilgilerini gizli tutar ve en kısa sürede çözüme ulaştırırız. Şikayetlerin tekrar yaşanmaması için gerekli önlemleri alır, çözüm sonrasında müşteri memnuniyetini tekrar kontrol ederiz.
Her türlü öneri, şikayet ve bilgi için 0 236 612 09 01 numaralı telefondan Odak Beton Müşteri Hizmetleri’ne ulaşabilir veya info@odakbeton.com.tr adresine e-posta gönderebilirsiniz.
Odak Beton olarak, müşteri memnuniyetini her zaman en üst seviyede tutmayı amaçlıyoruz.